miercuri, 16 iulie 2008

Prietenia



Crezi in minuni ? Eu cred si mai cred ca una din cele mai mari minuni ale lumii este Prietenia. Ai auzit cu siguranta de acest cuvant , dar oare l-ai simtit cu adevarat ? Poate ca da , poate ca ai simtit o parte din ce iti poate oferi acest …moment contemplat de timp. Dar ce este Prietenia ? O stare ? O voce ? Un moment ? Este o persoana ? Poate ca toate la un loc sau macar ceva din ce cred eu ca inseamna , eu vad o parte din Prietenie in fiecare om pe care il cunosc, dar Cunoasterea are si ea niste momente in care se ascunde de oameni , ii este teama sa nu fie inteleasa cu adevarat , fiindca ea poate dezlega mistere …si totusi Prietenia …este atunci cand eu vorbesc ….vorbesc ….simt…traiesc ….alaturi de tine. Ma faci cea mai fericita si totusi imi place sa fiu trista cand esti si tu , fiindca simt ceea ce simti si tu …simt ca vreau sa te fac fericita , fericit…Prietenia este mai putin decat Dragostea, dar te determina sa faci aceleasi lucruri nebunesti , pline de sensuri ascunse…vrei ca totul sa fie bine ca tu sa traiesti cu prietenii tai , prin Prietenie, dar daca nu ai prieteni ? Astia se gasesc mai greu ce-i drept , dar poti incerca sa iti iei drept prieten Cunoastere si Hartia . Cele doua vor deveni unul si vei realiza cat de aproape esti de ceea ce este numit ideal. In final vei realiza ca totul e doar o iluzie fiindca Prietenia nu exista fara Prieteni care sa te asculte , sa te ajute , alaturi de care sa simti viata …

3 comentarii:

Anonim spunea...

Parerea mea este ca Textele scrise de tine sunt foarte greu de urmarit, desi mijloacele stilistice si expresia sunt foarte interesante.
Poti sa scurtezi cugetarile sau sa structurezi pe paragrafe.

Anyway, am gasit niste discutii pe animeplus despre nana si doream sa intreb daca stiti video-ul:
Recorded butterflies

Mi se pare bine facut :)

Anonim spunea...

Imi place finalul: "Prietenia nu exista fara Prieteni care sa te asculte , sa te ajute , alaturi de care sa simti viata …"
Sunt de acord cu tot ce ai scris. Totusi, cred ca ai omis un cuvant esential atunci cand e vorba de prietenie: Eternitate. Poate gresesc, dar cred ca o prietenie adevarata este vesnica. Cred ca o legatura sincera, curata, dintre doua persoane nu poate fi sfaramata cu una-cu doua. Cred ca o astfel de legatura nu se poate evapora doar pentru ca una dintre acele persoane decide ca poate pleca oricand, ca poate face sa lase vid in urma, ca disparitia ei este iminenta.

Dar poate acestea sunt doar gandurile unei fetite naive, care are tone de sperante si care crede in tot ce prinde...

Cu drag,
o visatoare.

Kannaary spunea...

Cu siguranta nu esti o fetita naiva , cu tone de sperante , poate ca speri , dar visele , tot la ceea ce aspiri va fi mai usor de realizat alaturi de prietenii care nu dispar asa ...pur si simplu ...

Cam atat!