vineri, 7 noiembrie 2008

Maine , azi si ieri


Zile , cuvinte , amintiri , toate trec pe langa noi facandu-ne sa uitam elemente atat de importante ale existentei noastre . M-as bucura sa stiu ca maine voi vedea ceea ce azi nu am observat , insa stiu mai bine ca oricine ca acest lucru nu se va intampla , vederea noastra limitata nu ne permite sa ne orientam privirea altfel decat inainte .

Maine voi trece prin aceleasi coridoare doar ca mi se vor parea mai largi , mai mari si mai obositoare , asta nu fiindca s-au schimbat , nu ...ele sunt aceleasi , doar ca eu doresc sa vad altfel realitatea . Asa facem cu totii , simt asta , deformam realitatea pentru a deveni creatorii unei lumi care poate nici nu ne apartine .

De multe ori am gasit elemente pe care eu le credeam create de mine , scrise cu mult inainte si asta m-a facut sa inteleg ca ideile noastre sunt simple amintiri ale vietilor altora , instinctul de a cerceta viata ne duce in acelasi loc , cat de trist este sa aflii ca nu esti altceva decat un copiator , insa atat de real . Asa este si cu viata ...este doar o copie a alteia anterioare ...

Multe zile trec pe langa noi , dar mai ales multi oameni care ne invata sa traim , fiecare ne preda elementul esential , acestia ne devin prieteni , dar printr-un simplu cuvant ii putem alunga de langa noi , atunci realizam abia ca ei erau o caramida pe care am aruncat-o , acum zidul casei noastre va fi subred. Cu fiecare lucru pe langa care trecem pierdem o parte din zid , ne pierdem pe noi si devenim mai saraci .

Asa ca pretuieste ziua de azi si fa-o unica in modul tau , fara sa iti pese daca a mai existat , zambeste si pastreaza-i pe cei dragi langa tine !

Traieste clipa !


Cam atat !

Niciun comentariu: